Your account expired support, please renew to get your support.

HomePage Forums Themes Support Freshio – Organic & Food Store WordPress Theme Menu mobile et tablet en français

Topic Resolution: Not Resolved
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 17 total)
  • Author
    Posts
  • #7522
    Bnproweb
    Support Expired

    Bonjour, je ne c’est pas ou peut-on modifier le menu “mon compte” en français dans l’icône sur la page d’accueil ? et aussi le menu mobile en bas de page (shop,my account, wichlist…) je le voudrais en français s’il vous plaît .

    Merci

    #7529

    Hi there,

    Yes, about this issue, please install Loco translate plugin and follow guide at Guide plugin

    If you need to help, please send Admin web account for me, I will install and setup for you.

    #7597
    Bnproweb
    Support Expired

    Bonjour, merci pour le plugin, mais ce n’est pas cela que je voulais , j’ai fait des screenshot pour vous montrez, comment vous les envoyer ? Vous comprendrez peut-être mieux ce que je voudrais.

    screenshot de ce que je veux modifier sur le site

    screenshot de ce que je veux modifier sur le site

    #7613

    Oh, I can’t check your image. Please upload all images to your site and send link for me, I will check and help you.

    #7728
    Bnproweb
    Support Expired
    This reply has been marked as private.
    #7729
    Bnproweb
    Support Expired
    This reply has been marked as private.
    #7739

    Oh no, please send FULL ADMIN WEB ACCOUNT for me, I need to check your site.

    #7743
    Bnproweb
    Support Expired
    This reply has been marked as private.
    #7744

    Hi again,

    I have just added translate for your theme, please go to Translate text on theme, search your text and add translate.

    #7768
    Bnproweb
    Support Expired

    Merci beaucoup, bon travail!! Il manque le souci par rapport à la 2 image que j’ai mis dans média je vous invite a voir si vous pouvez me régler le problème au menu sur la page d’accueil la rubrique profil ( Dashboard..)

    Merci

    #7782

    Hi again,

    I can’t view your image, please check and send again: https://prnt.sc/116zw6a

    #7817
    Bnproweb
    Support Expired

    Bonjour, c’était 2 images différentes j’ai supprimé celle ou vous avez résolue le problème il ne reste plus que celle ou je veux modifier sur le site. Vous pouvez regarder S’il vous plait.

    Merci

    #7833

    Hi again,

    I can’t find this image, please check and send for me again.

    #7886
    Bnproweb
    Support Expired
    This reply has been marked as private.
    #7941

    Hi again,

    To translate all text on theme, please go to translate text on theme, search your text and add translate. Then save and remove all cache before check your site.

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 17 total)

You must be logged in to reply to this topic.